Laatste 'reisverhaal'

16 juni 2015 - Utrecht, Nederland

En toen waren we weer thuis!!! Op dinsdagavond de 9de juni, in een zonovergoten Nederland notabene, zonder onze trouwe trektassen. die lagen nog in Madrid en werden de volgende dag op de Poortstraat afgeleverd door Iberia. De kinderen haalden ons samen op, dat was heel super. Na flink wat wassen en een heerlijk etentje bij Nicky vertrokken we donderdag al naar Vinkeveen en het bootje. En wat is dat ook mooi! we zagen prachtige, echt Vinkeveense eenden in allerlei kleuren en hoorden de vogels fluiten en sjilpen.....dat was nog echt een vervolg en afsluiting van onze reis...

We hebben nog wat Galapagos foto's bijgeplaatst en dit reisblog zal nu een boek voor ons worden (misschien wel hard cover).                                                          Wij willen graag iedereen bedanken, die ons heeft gevolgd op onze reis rond de wereld. Voor het lezen en bekijken van de mooie foto's, voor alle reacties die we kregen en de mails en appjes! Het maakte dat we niet helemaal weg waren uit Nederland, toch de verbinding hielden. Ontzettend bedankt daarvoor! Het is ook heerlijk om weer thuis te zijn en we hopen jullie allemaal weer snel life te zien en spreken, heel hartelijke groeten van Han en Janny.

1. Len:
    Welkom thuis!!
    Heb genoten van jullie verhalen en de foto's. Wat een reis!
  2. Loeke:
    16 juni 2015
    Welkom en gezond en wel weer thuis, super,
    groet Loeke
  3. Lya:
    16 juni 2015
    Zo lekker weer thuis in ons mooie kikkerlandje.
    Bedankt voor de mooie reisverhalen.
    Veel liefs van ons.
  4. Gaby & Manfred:
    Welcome home travellers!
    Though we didn't understand much, we always enjoyed your fotos!
  5. Marijke en Rob:
    16 juni 2015
    Het was leuk om met jullie "mee" te reizen, nog leuker om jullie weer in levende lijve te zien op Vinkeveen. Ouderwets gezellig.
  6. Marjolijn:
    17 juni 2015
    Prachtige foto's, leuk toetje voor ons! Ik val vooral voor de blue foots, en..... heel fijn dat we jullie weer live konden zien, tot gauw, xx Marjolijn
  7. Herman van Riessen:
    17 juni 2015
    Welkom thuis! Hoop je binnenkort weer een keer te zien Janny. Misschien een keer bij intervisie?
  8. GM de Groot:
    17 juni 2015
    welkom thuis en geniet nog lang na! en geniet ook weer van het supermooie Holland

Truus
  9. Willy:
    17 juni 2015
    Welkom thuis. Ik heb genoten van alle reisverhalen en de foto's die jullie gemaakt hebben.
  10. Peter:
    20 juni 2015
    Mooi dat jullie weer terug zijn Janny & Han!
    Zeer genoten van de (achttien?) reisverhalen en 750 foto's.
    Het is verslavend om ongemerkt met mensen mee te mogen reizen.
    Kunnen jullie deze blog niet volhouden ook al zijn jullie weer terug?
    Maakt het dagelijkse leven hier een stuk spannender!
  11. Betsy&wout:
    21 juni 2015
    Inmiddels zijn jullie vast weer helemaal thuis. Bedankt nog voor jullie leuke en informatieve verhalen! Was erg leuk! Tot in levende lijve